Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD i Luanvi col·laboraran amb la ONG valenciana AVASSV amb la donació de material esportiu
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD seguix mostrat la seua solidaritat amb els menys afavorits de la societat, i en esta ocasió col·laborarà amb la ONG valenciana Associació Valenciana d'Assistència Sanitària i Social Voluntària (AVASSV) a través de la qual farà arribar, conjuntament amb Luanvi, una donació de material esportiu per a la corporació Raíces para la Educación de Quito (Equador).

Tot el material esportiu serà donat a l'escola permanent de futbol del club Raíces equatoriana, formada per xiquets i xiquetes de 8 a 15 anys, i per un equip amateur de jóvens de 17 a 21 anys.

El Levante UD i Luanvi entregaran a la ONG valenciana AVASSV el dit material en un acte públic que se celebrarà divendres que ve a les 13:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.