Skip to main content
Femení
El Levante UD i Sandra Castelló arriben a un acord per a la rescissió del contracte
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i Sandra Castelló han arribat a un acord per a la rescissió del contracte que vinculava a ambdós parts durant la temporada 13/14. La futbolista de Xàbia s'ha format en les Categories Inferiors del Levante UD Femení fins que en la temporada 11/12 va passar a formar part de la primera plantilla.

L'entitat vol agrair a la jugadora la seua dedicació i professionalitat durant la seua etapa com llevantinista i li desitja les millors de les sorts en el seu futur professional.