El Levante UD va donar esta vesprada-nit el tir d'eixida al seu Centenari. Representants de tots els estaments de l'entitat i afició es van donar cita en el pàrquing de l'Estadi Ciutat de València, que hui complia 40 anys, per a inaugurar l'any en què es commemorarà esta efemèride tan important per a qualsevol institució.
Amb unes imatges molt emotives referents a la història del Levante UD, amb les declaracions carregades de sentiment del director general, Quico Catalán, amb el desplegament de tres lones al·lusives al Centenari en la fatxada del coliseu llevantinista, amb el llançament de cent salves amb els colors blaugranes i amb un brindis, l'afició granota que es va donar cita en el Ciutat de València va inaugurar, junt amb els representants del club, el Centenari de l'entitat.
El conseller Francisco Fenollosa; el director general, Quico Catalán; la plantilla i cos tècnic del Levante UD; l'equip al complet del Levante UD Femení; el cos tècnic del filial llevantinista, junt amb els capitans Mossa i Salinas; el conjunt de Divisió d'Honor; nombrosos representants de l'Escola de Futbol Base de l'entitat; empleats del club; polítics i una gran representació dels patrocinadors i col·laboradors de la societat blaugrana no van faltar a la cita.
Per davant queda un any carregat d'il·lusió i de nombrosos actes commemoratius d'eixos cent anys d'història del Levante UD.
Des de l'entitat es vol donar les gràcies a tots els que han col·laborat que este Centenari siga una realitat i a tots els que formen part de la família llevantinista. De la mateixa manera, esperem una massiva participació de tots els seguidors en els successius esdeveniments que es duran a terme en les pròximes dates amb motiu del Centenari.