Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD invita tots els xiquets al partit davant el Rayo
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD vol celebrar el xoc davant del Rayo Vallecano de diumenge que ve junt amb el futur del club, els xiquets, i per això ha decidit que el penúltim partit en el Ciutat de València vaja dedicat a ells. Des de l'entitat s'ha declarat esta jornada el Dia del Xiquet i tots els menors de 14 anys entraran gratis al coliseu granota, sense necessitat haver d'anar acompanyats per un abonat.

Perquè els xiquets puguen accedir al partit, en cada zona de l'estadi hi haurà una porta habilitada per a això; en Tribuna seran les portes 3 i 6 , en Grada Centra la 24, en Gol Orriols la 14, i en Gol Alboraia la 38. El sistema d'accés serà el mateix que en el partit ant Saragossa i Celta, i és que una vegada en el torn el xiquet accedirà a l'interior de l'estadi amb una entrada d'invitació que rebrà del personal de portes quan ja  estiga dins.

El club també ha establit ja el preu de les entrades per a este encontre;
-TRIBUNA CENTRAL – 30€

-TRIBUNA LATERAL – 30€

-TRIBUBA BAIXA – 30€

-GRADA CENTRAL ALTA I BAIXA – 25€

-GOL ORRIOLS –  20€

-GOL ALBORAIA – 20€

-GOL VISITANT -  20€