Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD mostra la seua cara més solidària en el partit per l´Alzheimer
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va mostrar la seua cara més solidària ahir diumenge en el xoc davant del Màlaga amb en el partit per l'Alzheimer. Els onzes inicials del conjunt llevantinista i Màlaga van eixir al terreny de joc portant una pancarta amb la llegenda “Un post-it per l'Alzheimer", junt amb malalts i familiars, per a fer-se la foto oficial.

A més, en la Llotja VIP del Ciutat de València es va instal·lar un mural on els invitats van anar escrivint els seus post-it amb un record que mai voldrien oblidar o el títol d'una cançó i el que els recordava. La suma de tots els post-it col·locats per autoritats i resta d'assistents a la Llotja, va formar la paraula ALZHEIMER.

La consellera de Turisme, Cultura i Esport, Lola Johnson, el Regidor d'Esports, Cristóbal Grau, el director general d'Esports, Mateo Castella o Rafael Blasco, entre altres, van anar deixant els seus records en este mural i van recolzar esta acció solidària, amb la que es va pretendre reflectir que cada xicoteta aportació compta en la lluita contra esta malaltia degenerativa.