Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, nomenat Soci d´Honor de l´Ateneu Marítim
There are no reactions yet. Be the first!

L'Ateneu Marítim de València ha nomenat Soci d'Honor al Levante UD. La directiva de l'Ateneu entregarà demà dissabte, en el descans del partit que disputarà el conjunt llevantinista davant de la SD Huesca, una placa commemorativa d'este nomenament amb la Medalla de Plata de la institució.

El president de l'Ateneu Marítim, Miguel Ángel Belenguer, serà l'encarregat d'entregar-li al president del Levante UD, Quico Catalán, esta placa en un acte que se celebrarà en la Llotja VIP L´Alqueria de l'Estadi Ciutat de València.

De la mateixa manera, els directius de l'Ateneu Marítim presenciaran l'encontre del conjunt llevantinista des de les localitats VIP del coliseu blaugrana.