Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, orgullós de la seua afició
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD vol agrair de manera especial el suport i força que tots i cada un dels que formeu part de l'afició llevantinista li heu transmés als jugadors en l'encontre disputat este matí davant de l'Hércules CF.

No vos càpia el menor dubte que el vostre calor, el vostre colorit en les grades, els vostres càntics i, en definitiva, la vostra presència, ha sigut una de les claus més importants perquè el Levante UD acabe la jornada en llocs d'ascens.

Des de la recepció a l'equip amb traques, en la seua arribada a l'estadi, fins al xiulit final de l'encontre, l'afició llevantinista, “la més fidel i sana”, ha demostrat, una vegada més, el seu saber estar i el seu exemplar comportament en un partit de tan vital importància per als seus.

D'ací a final de temporada, el Ciutat de València ha de ser un fortí perquè l'ascens siga una realitat. Resten set jornades per a la conclusió de la temporada; tres d'eixos set encontres els jugarem en el nostre feu. L'equip necessita el teu suport perquè des de la grada també jugues el partit i li ajudes a guanyar.

La plantilla sap que no li vas a fallar i la teua localitat t'estarà esperant d'ací a dos setmanes per a compartir amb tu l'emoció i els nervis, però, sobretot, la il·lusió per aconseguir un somni; el somni de l'ascens.

Gràcies afició! Junts serà més fàcil aconseguir-ho!