El Levante UD participa en el Dia de la Banderita de la Cruz Roja
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD ha participat Dia de la Banderita de la Cruz Roja amb la seua ja tradicional col·lecta amb una taula en un punt neuràlgic de València. La taula ha estat presidida per la patrona de la Fundació Kika Ruiz Sanahuja, mentres que també ha estat present el membre del Consell d'Administració Miguel Ángel Ruiz.
Per la taula, cortejada també per diferents integrants de la penya Dones Agustinet, han passat els futbolistes del primer equip Antonio Luna i Koke Vegas i les del primer equip Femení Andreea Paraluta i Aivi.