Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD participarà demà dijous en la Festa de la Banderita de la Creu Roja
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà demà dijous en el Dia de la Festa de la Banderita de la Creu Roja amb la constitució d'una taula petitòria, que estarà situada des de primera hora del matí en la Plaça dels Pinazos (enfront de l'Eixida d'El Corte Inglés de Pintor Sorolla, junt amb la boca de metre de Colom).

La taula estarà encapçalada per l'esposa del president de l'entitat i formada per dones de consellers i empleats del Levante UD.

Així mateix, en representació de la primera plantilla blaugrana, s'acostaran després de l'entrenament els jugadors Geijo, Moliner, Miguel Pérez, Ángel i Adrián Martín per a oferir d'esta manera el suport a esta iniciativa solidària.