Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD participarà demà en la Cavalcada de Reis de València
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà demà dimarts en la Cavalcada de Reis de València amb un autobús tematitzat.

Futbolistes de la primera plantilla, jugadores del conjunt femení de Superlliga i empleats del club acompanyaran els Reis Mags Melchor, Gaspar i Baltasar en el seu recorregut per la ciutat de València, que s'iniciarà a les 18 hores en el passeig de l'Albereda i finalitzarà en l'Ajuntament de València.

A més, des de l'autobús de l'entitat blaugrana es llançaran diversos regals perquè els assistents a la Cavalcada es porten un record llevantinista.