El Levante UD xafa fort en la zona noble amb un treballat triomf enfront del Racing Club Ferrol
El Levante UD va amarrar tres punts molt valuosos, tot val el seu pes en or en esta carrera de fons, vencent per la mínima encara que de manera justa al Racing Club Ferrol. Després d'un primer temps bastant igualat a ocasions, encara que amb el meta Cantero convertint-se en heroi dels gallecs, Dani Gómez va enviar a la xarxa la pilota en el 58’ per al gol del triomf. Tres punts que permeten als de Javi Calleja mantindre's en la part més alta de la zona noble, empatat en la segona posició i només a un dígit del líder de la categoria. No significa res en esta batalla per vore qui és més fort i mentalment més dur però si que reflecteix el bon moment dels granotes.
Bouldini, als pocs minuts de l'inici, quasi atrapa en un vol sense motor un bon centre de Fabrício, que va haver de ser substituït per lesió posteriorment, des del costat esquerre. Álvaro responia, en el seu cas sí que aconseguint connectar amb la testa, i la pilota marxava bastant allunyada dels tres pals defensats per Andrés Fernández. Un lliure directe executat amb bastant precisió per Iker quasi es cola per l'esquadra dels llevantinistes però per a oportunitats cristal·lines les que van tindre Bouldini i el recentment ingressat Dani Gómez a la mitja hora: passe interior boníssim de Pablo Martínez i primer el marroquí i posteriorment el d'Alcorcón s'estavellaven contra un Cantero, porter del Racing Club, incomensurable.
Ja en la segona meitat, el Levante UD va deixar bé a les clares que si algú anava a barallar amb més força pel triomf eren els locals. Sergio Lozano va voler col·locar massa en el 51’ i el seu tir es va perdre desviat i ja en el 58’ va rugir el Ciutat: pilota llarga de precisió mil·limètrica de Rubén Vezo i Dani Gómez la va baixar, es va anar del defensa i amb un colp amb la dreta inapel·lable allotjava l'esfèric en la xarxa. A partir d'ací, Calleja va moure les seues peces per a intentar fer mal i sobretot rebre el menys possible en àrea pròpia i l'equip gallec no va saber trobar el camí per a inquietar a Andrés. La victòria es quedava en Orriols.


