Skip to main content
Levante UD
El Levante UD posa a disposició de la seua afició a la vidriola digital per a col.laborar amb l´AECC
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà a col·laborar un any més amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer amb la instal·lació d'una taula petitòria que se situarà dimecres que ve en la Plaça Porta de la Mar, des de les 9 a les 14 hores.

A més, enguany, tots els que vulguen contribuir amb aquesta causa solidària però no puguen personar-se en la taula llevantinista, presidida per la patrona de la Fundació del Levante UD Kika Ruiz, podran fer-ho virtualment en la vidriola digital que la AECC ha creat, ja que, a causa del COVID, no podran ser als carrers com en anys anteriors.