Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD posa fi a la pretemporada amb un triomf davant el CD Castellón

CD Castellón 1-3 Levante UD

There are no reactions yet. Be the first!
Comunicación

CD Castellón: Saipi, Nieto (Nzanza, 60’), M. Doue, José Albert, Pablo S., Bellari (Suero, 73’), Álvaro (Fran Castillo, 60’), Vlak (Douglas, 73’), Rego (Willmann, 60’), Gala (Tincho, 73’), Iago Parente.

Levante UD: Ryan, Mandi (Nakoha, 85’), Dela, Olasagasti, Iván Romero (Musuayi, 79’), Carlos Álvarez (Tay, 79’), Víctor García (Xavi Grande, 85’), Oriol Rey, Manu Sánchez, Paco Cortés (Marc Santos, 79’), Nacho Pérez.

Àrbitre: Carlos Albaladejo García.

Gols:

0-1.Iván Romero, min. 5

1-1.Gala, min. 32

1-2.Iván Romero, min. 56

1-3.Nacho Pérez, min. 80

 

El Levante UD va posar el fermall a la seua preparació estival amb una victòria davant el CD Castellón en un encontre en què els granotes van mostrar arguments per a mirar amb optimisme l'inici de la competició de lliga. El conjunt dirigit per Luís Castro es va imposar gràcies als gols d'Iván Romero, per partida doble, i Nacho Pérez.

El conjunt granota no va tardar a prendre la iniciativa. Havien transcorregut cinc minuts quan Iván Romero, després de rebre l'assistència de Carlos Álvarez, va desequilibrar el marcador i va posar el Levante UD per davant. Els llevantinistes es van fer amb el control de la possessió durant els primers compassos i van buscar aprofitar el seu domini per a ampliar l'avantatge. La connexió entre Olasagasti, Carlos Álvarez i Iván Romero va estar prop de traduir-se en el segon tant, però el baló es va passejar per davant de la porteria castellonenca abans d'acabar anant-se fora. Poc després, Víctor García va protagonitzar una bona acció per la banda dreta, va arribar a la línia de fons i va posar una centrada a l'àrea a la qual Iván Romero no va arribar per molt poc.

El Levante UD generava les ocasions més perilloses, però el CD Castellón va trobar l'empat superada la primera mitja hora. Gala va aprofitar una passada de Bellari per a tornar les taules al marcador i donar-li vida als locals que van encarar el tram final del primer temps amb major intensitat. En l'últim sospir, Rego va tindre una nova oportunitat amb una rematada en el segon pal que es va anar desviada.

Després del pas per vestidors, els de Luís Castro van tornar a prendre la iniciativa. Víctor García i Nacho Pérez van combinar a la perfecció en els primers minuts de la segona meitat, encara que la rematada d'este últim va ser repel·lida per la defensa i va acabar en servei de cantonada. El Levante UD va tornar a colpejar poc després. Iván Romero va definir bé davant el porter i va anotar el seu segon tant de la vesprada per a tornar l'avantatge al seu equip.

El CD Castellón va tractar de reaccionar i va posar a prova Ryan amb un potent tir de Vlak. El porter llevantinista va respondre amb una bona intervenció per a desviar el baló a córner. Els blaugranes, no obstant això, van superar ràpidament eixos minuts de pressió i van recuperar la seua amenaça ofensiva. Iván Romero va tornar a intentar-ho des de fora de l'àrea amb un potent llançament que es va estavellar en el lateral de la xarxa. Manu Sánchez també va buscar sorprendre el porter amb una vaselina que va acabar anant-se fora. El Levante UD insistia i acabaria trobant el premi definitiu a falta de deu minuts per a la conclusió.

Olasagasti va executar un servei de cantonada i Nacho Pérez es va elevar per a connectar un potent colp de cap que va acabar al fons de la xarxa. El tercer gol granota va sentenciar pràcticament l'encontre i va permetre al conjunt granota afrontar amb tranquil·litat els minuts finals.

Amb esta victòria, el Levante UD posa fi als seus compromisos de pretemporada amb un triomf que confirma les bones sensacions mostrades durant la preparació. L'equip de Luís Castro encararà així l'inici de la competició de lliga amb confiança i amb l'objectiu de traslladar estes bones sensacions al campionat.