Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD posarà en marxa un nou canal de comunicació amb els seus aficionats
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD informa tots els seus aficionats que en els pròxims partits es posarà en marxa un nou canal de comunicació.

L'entitat llevantinista informarà els seus seguidors dels pròxims esdeveniments i les notícies més importants per mitjà de sistema Bluetooth en els partits que es disputen en l'Estadi Ciutat de València.

Esta nova modalitat d'informació estarà en proves en l'encontre que se celebrarà demà dissabte entre el Levante UD i l'Elx CF. Per això, des de l'entitat es fa un crida perquè tots els aficionats que acudisquen demà al coliseu llevantinista activen el Bluetooth del seu telèfon mòbil i puguen començar a disfrutar d'este nou canal de comunicació.