Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD premiat amb l´Anuari Or de l´Esport Valencià 2010
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va rebre un dels guardons dels V Premis Anuari Or, en la Gala de presentació de l'Anuari de l'Esport Valencià 2010, de Pedro Morata. Amb este premi es distingia al club llevantinista pel seu ascens a Primera Divisió la passada temporada, l'any del seu centenari.

Els encarregats de pujar a l'escenari a arreplegar el guardó, van ser el tècnic Luis García Plaza junt amb un dels capitans de l'equip, Sergio Ballesteros, que van rebre de mans de Javier Hoyos i Juanma Ortega (Cadena SER) el diploma commemoratiu, mentres que el premi el va arreplegar el president del Levante UD, Quico Catalán, entregat per Cristóbal Grau, regidor d'esports de l'Ajuntament de València.

Una àmplia representació del Consell d'Administració llevantinista, encapçalada pel seu president, el tècnic Luis García Plaza, acompanyat del seu cos tècnic, i dels jugadors Ballesteros, Juanfran, Iborra, Xavi Torres, Gorka Larrea i Munúa, no van voler perdre's este acte de presentació de l'ADV'10 que ja complix setze anys en la present edició.

A més del Levante UD, també van ser premiats la Selecció Espanyola, Campiona del món, Bancaixa, pel seu suport a l'esport, el Powers Electronics, com a Campió de l'Eurocup, i Angulo i Cañizares, com a mites de l'esport.