Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, premiat per la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va ser un dels protagonistes principals de la gala d'entrega de Premis i Trofeus anuals que la Federació Valenciana de Futbol de la Comunitat Valenciana va entregar ahir dilluns.

El president de l'entitat, Quico Catalán, i els capitans Robusté, Ballesteros i Iborra van arreplegar la Placa Especial al Levante UD pel seu ascens a Primera Divisió la passada campanya, l'any del seu Centenari.

A més, el gran treball del nostre entrenador, Luis García Plaza, al capdavant d'este equip també va tindre la seua recompensa en esta gala, on va rebre la Placa d'Entrenador per la gesta aconseguida al tornar a l'equip a la màxima categoria del futbol espanyol.

A més, el Levante UD també va estar representat en este acte pel president d'Honor, Francisco Fenollosa, i els consellers Miguel Ángel Ruiz, Pedro Catalán, Javier Martínez i Luis Calero.