Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD pren la decisió d´unificar el període d´alta i renovació d´abonaments 2010/2011
There are no reactions yet. Be the first!

Transcorreguts dos dies des de l'inici de la campanya de renovació d'abonaments per a la temporada 2010/2011, i davant de les nombroses demandes d'altes noves vinculades a eixes renovacions, el Levante UD ha decidit unificar ambdós períodes.

Per tant, a partir de matí dimecres 23 de juny, queda obert també el termini de noves altes.

Es recorda a tots els abonats de la temporada 09/10 que la reserva de la seua localitat es continuarà respectant fins al pròxim 16 de juliol. A partir d'esta data, el club alliberarà tots els seients no renovats.

Al mateix temps s'informa que per a oferir un millor servici s'amplia l'horari de venda d'abonaments fins al citat 16 de juliol, a divendres de 9:30 a 14 hores i de 16:30 a 19:30 hores i dissabte de 10 a 14 hores.