Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD presència la mascletà des de la terrassa de l´Ateneu Mercantil de València
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació del Levante UD ha presenciat l'espectacular mascletà que s'ha disparat hui dilluns des d'un dels llocs més privilegiats de la Plaça de l'Ajuntament, la terrassa de l'Ateneu Mercantil de València.

Invitats per la Junta Directiva de l'Ateneu, han assistit representant a l'entitat el president del Levante UD, Quico Catalán; el president d'Honor, Francisco Fenollosa; el vicepresident Tomás Pérez; els consellers Ramón Vilar i Miguel Ángel Ruiz; els jugadors del primer equip, Manu, Juanfran i Ballesteros; Mossa, George i Salinas, del filial; i els jugadors juvenils Marxant i Gozalbo junt amb el seu tècnic Julio Martínez.