Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, present en el Balcó de l´Ajuntament per a presenciar la mascletà
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha estat representat este migdia en el Balcó de l'Ajuntament de València per a presenciar la mascletà disparada per la Pirotècnia Tomás.

El president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán; el Director Esportiu, Manuel Salvador; el cos tècnic de la primera plantilla i els jugadors de la mateixa; i l'empleada del club, Jobanna Calpe, Fallera Major de la Falla Trafalgar-Islas Canarias, han sigut les persones que han representat al Levante UD en el Balcó del consistori valencià.

Després de la mascletà tots ells s'han fotografiat amb les Falleres Majors de València i les seues respectives Corts d'Honor.