Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD presentarà demà dimarts una nova versió del seu himne
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà demà dimarts, a les 12:30 hores en l´Estadi Ciutat de València, una nova versió de l'himne del club, gravada amb motiu de la campanya contra la violència de gènere, promoguda per la Generalitat Valenciana a través de la Fundació FAVIDE, en la que l'entitat llevantinista està participant de manera activa a través de distintes iniciatives.

Sandra Polop ha sigut l'encarregada de posar la seua veu a esta nova versió del tradicional himne del Levante UD, mentres que l'autor de la readaptació musical ha sigut Javier Ríos.

L'entitat llevantinista va estrenar esta nova versió diumenge passat, a la conclusió de l'encontre davant del Real Racing Club; partit triat per a promoure i recolzar la campanya NO MÉS VIOLÈNCIA degut a la proximitat del 25 de novembre, data triada per a la celebració del Dia Internacional contra la Violència de Gènere.