El Levante UD presentarà el Segell del Centenari dijous que ve
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD presentarà dijous que ve 22 d'abril el Segell commemoratiu del Centenari de l'entitat.
L'acte se celebrarà en el Saló d'Actes de la Petxina de València (passeig de la Petxina, 42), a partir de les 19 hores, serà obert al públic i comptarà amb la presència de representants dels diferents estaments del Levante UD, encapçalats pel president, Quico Catalán, així com de la Federació Valenciana de Filatèlia.
Recordar que la Comissió de Programació d'emissions de Segells i la resta de Signes de Franqueig acordava el passat mes de novembre aprovar l'emissió, enguany 2010, d'un segell commemoratiu de tan important efemèride, una cosa que enorgullix a tots els llevantinistes.