Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, protagonista de la emotiva entrega de Trofeus i Distincions de la FFCV
There are no reactions yet. Be the first!

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha entregat esta vesprada els seus Premis i Trofeus anuals de la temporada 08/09, en un acte en què esta territorial ha distingit al Levante UD amb diversos dels seus guardons més importants.

El conseller Francisco Fenollosa va arreplegar de mans del president de la FFCV, Vicente Muñoz, la Placa Especial al Levante UD amb la que la territorial valenciana ha premiat al club degà de València amb motiu del Centenari de l'entitat.

Però el moment més emotiu de la vesprada estava per arribar i el va protagonitzar de nou Francisco Fenollosa, que va ser guardonat amb la Medalla d'Or per a Directius, la màxima distinció de la Federació Valenciana.

El conseller llevantinista, molt emocionat, va rebre el merescut reconeixement de tots els presents, inclosos una àmplia representació de la plantilla llevantinista, encapçalada pel seu tècnic Luis García Plaza, el delegat Andrés Garcerá, i els jugadors Ballesteros, Xisco Nadal, Iborra, Gorka Larrea, Miguel Pérez, Ángel Sánchez i Marc Mateu, que van voler recolzar a Francisco Fenollosa en este dia tan especial i important per al volgut dirigent granota.

A més, la FFCV també ha premiat a les internacionals del Levante UD Femení Alicia González, Anabel Martínez i Neus Motoso; la primera d'elles per haver participat amb la Selecció espanyola Sub-19 i a Anabel i a Neus per haver-ho fet amb la Sub-17.