Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD-RC Celta de Vigo, partit a benefici de Fundació José María Haro, INTRA-Cáritas
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD destinarà part de la recaptació de taquilles del xoc davant del RC Celta, que es disputa el dissabte a les 16 hores, a benefici de Fundació José María Haro, INTRA - Cáritas, mercé a l'acord que tenen firmat ambdós entitats per a esta temporada.

El passat mes de desembre, Levante UD i Fundació José María Haro, INTRA - Cáritas van arribar a un acord pel qual un percentatge dels beneficis de les vendes de la Tenda Granota en la Campanya de Nadal es destinaria a esta institució, igual que un percentatge de la recaptació d'un xoc d'esta temporada i el benefici íntegre de la funció granota del Circ Wonderland.