Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rebrà la insígnia d´or de l´Agrupació de Falles del Marítim demà dissabte
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rebrà un altre homenatge pel seu centenari i demà dissabte a les 17:30 hores rebrà la Insígnia d'Or de l'Agrupació de Falles del Marítim.

El president de l'entitat, Quico Catalán, i el vicepresident Tomás Pérez, seran els encarregats d'assistir a l'acte i de rebre, en nom de l'entitat, este insigne reconeixement pels 100 anys del Levante UD.