Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rep el transfer de Wellington Silva que viatjarà convocat a Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha rebut este mateix matí el transfer de Wellington Silva, per la qual cosa el brasiler ja té l'alta federativa i està disponible per a Luis García des d'esta mateixa jornada.

De fet, el tècnic madrileny ha convocat a Wellington per al xoc davant del Sevilla, i el nou fitxatge podria debutar amb l'elàstica llevantinista en el Sánchez Pizjuán, en el cas que Luis García ho estimara oportú.