Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rep la insígnia d´Or Honorífica de l´Agrupació de Falles del Marítim
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va rebre dissabte passat la insígnia d'Or Honorífica de l'Agrupació de Falles del Marítim, amb motiu del seu centenari, en l'acte celebrat en el Palau de la Música de València amb motiu de l'Exaltació de les Falleres Majors d'este sector.

El president de l'entitat, Quico Catalán, va ser l'encarregat d'arreplegar la dita distinció en este solemne acte i a més va fer entrega al president de l'Agrupació, Manuel Aradilla, de la camiseta commemorativa del centenari llevantinista en la que es podia llegir "Agrupación Fallas Marítimo. 100 anys"

El president del Levante UD, va agrair a l'Agrupació esta recompensa recordant que els inicis del club van ser en el Marítim i que des de llavors esta entitat ha estat sempre vinculada al Marítim on es troben molts aficionats.

El president llevantinista va estar acompanyat en este acte de president d'Honor, Francisco Fenollosa, i del vicepresident Tomás Pérez, que també van voler estar presents en este reconeixement de l'Agrupació de Falles del Marítim al club centenari de la ciutat.