Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rep la placa conmemorativa com a Soci d´Honor de l´Ateneu Marítim
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va rebre esta vesprada una placa commemorativa per part de l'Ateneu Marítim de València, amb motiu del nomenament de l'entitat llevantinista com a Soci d'Honor de la institució “en reconeixement a la seua trajectòria esportiva en pro de l'esport valencià i a la seua vinculació històrica amb el Districte Marítim”.

El president del Levante UD, Quico Catalán, i el vicepresident, Tomás Pérez, han sigut els encarregats d'arreplegar la mencionada placa amb la Medalla de Plata de mans del president de l'Ateneu Marítim, Miguel Ángel Belenguer, en el descans de l'encontre disputat davant de la SD Huesca.

De la mateixa manera, els dirigents llevantinistes han obsequiat els directius de l'Ateneu amb una camiseta del Centenari firmada pels jugadors de la plantilla.