Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rep la Placa d´Or al Mèrit Esportiu de la Generalitat
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha rebut este matí de mans del Molt Honorable President de la Generalitat Valenciana, Francisco Camps, la Placa d'Or al Mèrit Esportiu concedida pel Consell amb motiu del 9 d´Octubre.

El director general del Levante UD, Quico Catalán, ha sigut l'encarregat d'arreplegar el guardó en este solemne acte en què s'han entregat les Altes Distincions de la Generalitat en el dia de tots els valencians.

En este acte, celebrat en el Palau de la Generalitat, el director general ha estat acompanyat pel conseller Francisco Fenollosa.

El Consell ha concedit este guardó al Levante UD pel seu Centenari "en reconeixement a la seua afició i a la seua història, que el convertix en un dels referents esportius de la ciutat de València".

A més del Levante UD, la resta de premiats amb les Distincions de la Generalitat en este 9 d´Octubre han sigut els següents:

Alta Distinció de la Generalitat

- José Ramón García Antón (a títol pòstum)

- Vicente Ferrer (a títol pòstum)

- Col.legi d´Advocats de València

- Pedro Cavadas Rodríguez

- Casa de la Caritat de València

- Pare Ricardo García

Distinció de la Generalitat

- Associació d´Agrupacions de Voluntaris de Protecció Civil de la Comunitat Valenciana

Distinció de la Generalitat al Mèrit Cultural

- Bancaja

- Museo Escolar de Pusol en Elche

- Alberto González Vergel

- MARQ

Medalla d´Or al Mèrit Esportiu

- Víctor Claver Ortega

Plaques d´Or al Mèrit Esportiu

- Levante UD

- Federació de Pilota Valenciana