Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD repartix il·lusió als xiquets ingressats en els hospitals La Fe i Dr. Peset
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha repartit il·lusió als xiquets ingressats en els hospitals La Fe i Dr. Peset, com succeïx cada any, i una àmplia representació del Consell d'Administració i de la plantilla llevantinista ha mostrat el seu compromís i solidaritat visitant als més xicotets i els seus familiars.

El president de l'entitat, Quico Catalán, el president d'Honor, Francisco Fenollosa i els jugadors Farinós, Iborra, Pallardó, Keylor Navas i Rafa Jordà han arrancat els somriures dels xiquets hospitalitzats en l'Hospital Dr. Peset.

Per la seua banda, el vicepresident del Levante UD, Tomás Pérez, el conseller Pedro Catalán i els jugadors Ballesteros, Juanfran, Rubén, Javi Venta, Pedro López, Xavi Torres i Marc Mateu van ser els encarregats de visitar la planta infantil de l'Hospital La Fe i repartir els diversos articles llevantinistes entre els més menuts.