La plantilla del Levante UD reprendrà els entrenaments demà dimarts, després de disfrutar de dos dies de descans.
El conjunt dirigit per Luis García s'exercitarà a les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista.