Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD reprén els entrenaments en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha tornat al treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva amb la ment posada en el pròxim compromís del divendres davant del RC Celta.

Dani Gómez no ha pogut participar en la sessió amb la resta del grup i s'ha exercitat en el gimnàs després que dissabte passat, en el partit davant de l'Elche CF, patira en el genoll una ferida incís-contusa que va requerir punts de sutura.

Per la seua banda, Miramón, Radoja i Campaña han continuat exercitant-se al marge, mentres que Vukcevic continua rebent tractament, amb evolució favorable, per a la seua ciatalgia, produïda per una hèrnia discal lumbar aguda.