El Levante UD serà el club que més jugadors aportarà a l´entrenament de la Selecció valenciana Sub-18
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD serà el club que aportarà més jugadors a l'entrenament de la Selecció valenciana Sub-18, que se celebrarà demà dimarts en el camp Miguel Monleón de Picassent.
L'entitat llevantinista tindrà un total de 6 jugadors representant al club en la dita sessió de treball que donarà començament a les 16 hores.
Óscar Pozo, Iván López, Pedro Agulló, Joaquín Ballesteros, Carlos Selfa i Jerónimo Ferrando seran els llevantinistes que es posaran a les ordes del seleccionador Pepe Real.