Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD s´exercita a la seua arribada a Elx
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García s'han exercitat este matí a la seua arribada a Elx en la Ciutat Esportiva Municipal, tal com estava previst, en una suau sessió en què únicament han realitzat exercicis d'activació i uns rondos de calfament.

Al terme de l'entrenament, l'expedició llevantinista s'ha desplaçat fins a l'Hotel AC Elche, on romandran concentrats fins als instants previs al partit.