Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD s'exercitarà demà a porta tancada en l'Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista realitzarà demà divendres a porta tancada l'última sessió d'entrenaments a València abans del seu desplaçament a Sant Sebastià, per a la disputa del partit davant de l'Eibar, demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Al terme de la sessió, Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions i donarà a conéixer la llista de jugadors que viatja convocat per al partit en Ipurúa.