El Levante UD ha superat la xifra de 8.000 abonats per a la temporada 10/11. Poc després que l'entitat llevantinista, atenent a les peticions dels seus aficionats, haja pres la decisió d'ampliar el termini per a l'adquisició del passe fins al pròxim 6 d'agost, més de 8.000 seguidors del club ja posseïxen l'abonament per a presenciar els encontres que es disputaran en l'Estadi Ciutat de València.
L'horari de taquilles per a adquirir els abonaments és el següent:
Des del dimecres 28 de juliol fins al dimecres 4 d'agost (excepte dissabte i diumenge)