Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tanca el dissabte amb l´entrenament vespertí
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha tancat la tercera jornada de treball en Benasque, amb la sessió vespertina que els de Luis García han celebrat en el camp municipal de la localitat.

El planter ha realitzat possessions, treball tàctic i un triangular, en el que s'ha proclamat campió l'equip format per Garabato, Gorka Larrea, Iván, Héctor Rodas, Sergio, Dani Carril, Mono i Juanlu.

Tant Miguel Pérez com Xavi Torres van treballar junt amb el recuperador Félix en la piscina de l'hotel Aneto, amb una sessió d'acuaterapia.

El ritme d'entrenaments no cessa i demà diumenge els llevantinistes treballaran en sessió triple.