Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tanca els entrenaments en Benasque amb la sessió matinal
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha posat el punt final als entrenaments en Benasque, amb la sessió celebrada este matí, ja que els jugadors tindran vesprada de descans i demà eixiran de l'hotel a primera hora rumb a Teruel, per a la disputa del partit amistós (19 hores).

Els de Luis García han realitzat un entrenament compost per un circuit de força, accions combinatives i futbol reduït, en el que no van poder participar els tres jugadors lesionats; Iborra, va guardar repòs per la seua inflamació en el taló d'Aquil·les, Xisco Nadal es va exercitar en la piscina i va rebre tractament de fisioteràpia, mentres que Miguel Pérez va començar a treballar ja sobre la gespa al marge del grup.