Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD torna al treball amb la ment posada en el partit davant del Deportivo Alavés
There are no reactions yet. Be the first!

La Ciutat Esportiva ha albergat la primera sessió de treball de la setmana del primer equip masculí. Els de Paco López s'han exercitat pensant ja en el pròxim partit del dissabte davant del Deportivo Alavés. Vukcevic, Radoja i Campaña han treballat al marge.

Campaña continua amb tractament conservador de fisioteràpia i readaptació, després de patir fa dos setmanes un trencament de l'adherència post quirúrgica que se li va practicar al gener, i la seua evolució és favorable. Vukcevic també evoluciona de manera positiva de la seua ciatalgia, produïda per una hèrnia discal lumbar aguda, mentres que Radoja ha sigut sotmés a diverses proves mèdiques de control que han demostrat una bona evolució del seu esquinç de la sindesmosis del turmell esquerre.