Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD torna al treball en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla ha tornat als entrenaments esta mateixa vesprada per a començar a preparar ja el partit de diumenge que ve davant del Real Unión.

Els de Luis García han realitzat un treball consistent en rondos i possessions en què no van poder participar Iborra i Juanlu, amb molèsties, i els lesionats Gorka Larrea i Xisco Muñoz.

El planter tornarà als entrenaments demà dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.