Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tornarà al treball el dimecres en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimecres a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València, ja que Luis García va donar tres dies descans als seus jugadors després de la victòria davant del Rayo Vallecano.

El dijous la primera esquadra tornarà a exercitar-se en l'Estadi però esta vegada en sessió vespertina, mentres que el divendres de nou treballaran a partir de les 10 hores.

Els llevantinistes realitzaran l'última sessió de la setmana el dissabte a porta tancada, prèvia al partit davant de l'Elx CF, a les 10 hores.