Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD ultima la preparació del partit davant la SD Huesca
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista. El tècnic Luis García ha dividit a la plantilla en dos grups i han treballat per separat la faceta defensiva i l'ofensiva.

Per a acabar, els jugadors granotes han assajat accions a baló parat amb el llançament de faltes.

Les baixes de la sessió d'entrenament les han protagonitzat Pedro Vega i Adrián Martín, que seguixen recuperant-se de les seues respectives lesions.

El conjunt llevantinista realitzarà l'últim entrenament previ a l'encontre davant de la SD Huesca demà dissabte en l'Estadi Ciutat de València a les 10:30 hores a porta tancada.