Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va acompanyar els Reis Mags en la Cavalcada
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va participar en la vesprada d'ahir en la tradicional Cavalcada de Reis de València. L'entitat llevantinista va acompanyar els Reis Mags Melchor, Gaspar i Baltasar en el seu recorregut pels carrers de la capital del Túria amb un autobús tematitzat.

Els jugadors de la primera plantilla, Manu, Héctor Rodas, Rubén, Juanlu, Manolo Reina, Mora, Igor i Pau Cendrós, junt amb les futbolistes del Levante UD Femení, Montse i Alicia, a més d'empleats i directius de l'entitat, van formar part de l'expedició llevantinista en esta Cavalcada de Reis.