Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va participar en el VI Rastell Benèfic organitzat per la Associació de Parkinson
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va participar en la vesprada d'ahir en el VI Rastell Benèfic organitzat per l'Associació de Parkinson de València amb motiu del Dia Mundial de Parkinson.

L'entitat llevantinista va realitzar la seua aportació a esta iniciativa solidària, la finalitat de la qual és la de contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones afectades per esta malaltia, així com la dels seus familiars.

El Rastell, que es va inaugurar en la vesprada d'ahir, va tindre un gran nombre d'assistents i participació.