El Levante UD va participar en el VII Rastrillo Benèfic de l´Associació de Parkinson
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD va participar en la vesprada d'ahir en el VII Rastrillo Benèfic organitzat per l'Associació de Parkinson de València.
Un any més, l'entitat llevantinista va realitzar la seua aportació a esta iniciativa solidària donant diversos articles de merchandising. La finalitat d'este esdeveniment no és una altra que la de contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones, i familiars, afectades per esta malaltia.
En la fotografia, la presidenta de l'Associació de Parkinson, Victòria Mora, amb els articles donats pel Levante UD.