El Levante UD va participar en la Fira del Comerç de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD va participar el passat cap de setmana en la quarta edició de la Fira del Comerç celebrada a Buñol. La fira va tindre un èxit rotund d'assistència d'un públic que va poder visitar un total de 80 estands.
Així, l'entitat llevantinista va estar present en el dit esdeveniment per tercer any consecutiu, demostrant la seua integració en la localitat on està ubicada la Ciutat Esportiva del club blaugrana i amb l'objectiu de seguir donant-se a conéixer en l'entorn on es troben les dites instal·lacions.
Alguns components del Prebenjamí del Levante UD es van acostar a l'estand granota, on es van exposar i van estar a la venda diversos articles llevantinistes.