Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD visita la basílica de la Mare de Déu dels Desemparats
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va celebrar este migdia, el simbòlic esdeveniment d'inici de la temporada 2010/2011 amb un acte de la màxima transcendència al llarg de tots els seus cursos; la seua visita a la basílica a la Mare de Déu dels Desemparats, per a realitzar la tradicional ofrena floral a la patrona de tots els valencians.

El president de l'entitat, Quico Catalán, el president d'Honor, Francisco Fenollosa, i una àmplia representació del Consell d'Administració, així com la totalitat de la plantilla, han assistit a este acte.

Els dos capitans de l'equip, Robusté i Ballesteros, han sigut els encarregats d'oferir les paneretes de flors a la ‘Mare de Déu'.