Skip to main content
Primer Equip
El Levante ultima el partit davant del Real Madrid en l´Estadi Ciutat de València a porta tancada
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante s'ha exercitat este matí des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Luis García s'ha tancat amb el grup, en la més estricta intimitat del feu d'Orriols, per a ultimar els preparatius del xoc que demà des de les 20:00 hores enfrontarà al Levante i al Real Madrid, corresponent a la quinta jornada de la competició en la Lliga BBVA.

El preparador ha practicat l'estratègia i aspectes tecnicotàctics amb els seus pupils en l'última sessió desenrotllada sobre la gespa de l'actual setmana. Amb anterioritat, el planter i el cos tècnic han diseccionat les característiques de l'adversari en la sala de premsa.