Skip to main content
Primer Equip
El mal temps obliga a modificar l´entrenament de la primera plantilla
There are no reactions yet. Be the first!

El fort vent que bufava este matí en la Ciutat Esportiva de Bunyol ha obligat Luis García a modificar l'entrenament previst per a hui, havent d'exercitar-se en el pavelló cobert municipal de la localitat.

D'esta manera, els jugadors de la primera plantilla que es van enfrontar ahir a l'Elx CF han realitzat treball de recuperació en el gimnàs, als que s'ha unit Pedro Vega que ha sigut l'únic dels jugadors lesionats que va poder treballar amb este grup.

La resta de lesionats no va eixir al terreny de joc i únicament va realitzar treball amb els fisioterapeutes, per la qual cosa encara és una incògnita la seua participació en el pròxim partit davant de l'Albacete.