Skip to main content
Primer Equip
El model del Levante; un exemple que s´ha de seguir
There are no reactions yet. Be the first!

Francisco Catalán, president del Levante, Cristóbal Grau, Regidor d'Esports de l'Ajuntament de València, i Sandalio Gómez, professor de l'IESE i president del CSBM de l'IESE, van presentar en la vesprada d'ahir, en el Complex de La Petxina, el cas Levante U.D. de l'IESE. El Levante U.D. ha servit de model perquè l'IESE Business Scholl, a partir del seu Centre d'Investigació, dedicat al sector de l'esport, efectue un estudi i una anàlisi detallada de les respostes que els rectors de la societat blaugrana han plantejat per a eixir d'un context de crisi en el pla econòmic amb translació a l'àmbit esportiu coronat amb un ascens a Primera Divisió i la permanència en el mateix marc.

El cas del Levante U.D. s'ha centrat en la superació del concurs de creditors, un aspecte que posava en dubte la viabilitat de l'entitat, així com l'èxit que ha acompanyat al club en el seu periple per la Lliga BBVA. Este estudi, que serà presentat la setmana que ve a Madrid, s'impartirà en els Programes de Formació de directius d'esta entitat i té com a objectiu facilitar un procés d'aprenentatge per a tractar d'abordar situacions semblants davant de conjuntures parelles.