Skip to main content
Primer Equip
El president del Levante UD es reunix amb Ángel Mª Villar en la prèvia del sorteig de la Copa del Rei
There are no reactions yet. Be the first!

Quico Catalán s'ha reunit este matí amb el màxim responsable de la RFEF, Ángel María Villar, coincidint amb la visita del president llevantinista a Las Rozas per al sorteig dels octaus de final de la Copa de S.M. El Rei.

Durant la reunió, Catalán li ha traslladat el president de la RFEF la seua preocupació pels arbitratges que està rebent el Levante UD en les últimes jornades, encara que li ha remarcat que des de la nostra entitat centenària mantindran el mateix respecte mostrat fins al moment cap al col·lectiu arbitral.